Výroba autoklíčů všech druhů a značek

Vyrobíme vám 99% autoklíčů všech značek

Autoklíče a motoklíče:

Oblast automotive je velmi obsáhlá a náročná na vybavení každého zámečníka (specialisty). Důvodem je pořízení sofistikovaných technologií, které umožní ať už výrobu nebo čipování kopií auto a motoklíčů. Ve Světě zámků najdete klíče k automobilům a motocyklům od roku výroby 1970 a výše. Od roku 1995 se začaly vyrábět klíče s imobilizérem - tzv. čipem, které už není tak snadné vyrobit. Princip funkce těchto klíčů je vyzařování určitých hodnot, které snímá čtecí kroužek kolem spínací skříňky. Ta dává podnět řídící jednotce v motoru a rozhodne o tom, který klíč je oprávněn automobil nebo motocykl nastartovat. Každá automobilka si systém vytváří tak, aby byl co možná nepřekonattelný a co nejefetivněji zamezil odcizeni vozidla. Tyto systémy jsou rok od roku složitější a tak jsou pro nás, jako výrobce auto a motoklíčů, nutné nemalé investice do různých diagnostických zařízení. Ty jsou potřeba nejen při výrobě klíčů, ale také  při programování startovacích karet a kódování tzv. proximity "klíčů", které znáte u bezklíčového startování vozidla.

U autoklíčů, vzhledem k jejich každodennímu používání a plastovým krytům dochází k velkému opotřebení a častým poruchám. Proto vám Svět zámků přináší možnost jejich oprav a renovací. Při nich vám vyměníme celé šasi klíče a popřípadě vybrousíme i novou planžetu. Ve Světě zámků nepoužíváme levné čínské kopie, ale kvalitní polotovary firmy JMA.

Zajímavosti o autoklíčích

kde jsou ty doby, kdy byl autoklíč jen obyčejný "klíč". Doba se posouvá kupředu mílovými kroky a ani tahle oblast nezůstala nepovšimnuta. Víte, že se v Česku vyvíjejí a vyrábějí autoklíče pro téměř všechny světové automobilky?

Na první pohled by se mohlo zdát, že je běžný automobilový klíč jenom kousek plastu, baterie a malý mikročip. Ale není tomu tak, a každý klíč obsahuje 35 až 40 komponent. Klíče jsou v rámci automobilových koncernů totožné. Např. klíč na octavii býval dlouhá léta zcela stejný jako třeba klíč pro Golfa nebo Audinu.
Nyní už se liší, ale většinou jenom designem. Mezi jednotlivými výrobci jsou však rozdíly podstatně větší – zde záleží na přístupu jednotlivých automobilek.

Vývoj klíče není nic triviálního a trvá obvykle tři roky. To je skoro stejná doba, za jakou automobilka vyvine nový model auta. Jedna z největších firem pro vývoj a výrobu autoklíčů sídlí v České republice – konkrétně jde o Continental z Frenštátu pod Radhoštěm.
Za měsíc zde vyrobí cca 150 000 klíčů a starají se i o vývoj. A pro koho se u nás vlastně autoklíče vyrábějí? je to třeba Mercedes, Volkswagen, Ford, Volvo, Renault, BMW nebo Fiat.

Pří vývoji klíčů je potřeba otestovat běžné i ty míň obvyklé činnosti, kterých se autoklíč může účastnit. Je to např. praní v pračce, pády z několikametrových výšek, teploty od velkého mrazu po tropická horka, kondenzaci vody, statické zatížení nebo vibrace. A nepomíjejí se i takové detaily, jakými jsou třeba mačkání tlačítek (nehtem nebo bříškem prstu).

Všimli jste si, že je nutné tlačítko pro otevření stisknout větší silou než tlačítko pro zavření? Víte proč? Je to kvůli tomu, abyste si auto omylem neotevřeli. Každé tlačítko na klíči musí vydržet 400 - 500 tisíc stisknutí. Specialitou autoklíčů pro americký trh je tlačítko PANIC – rozhouká a rozbliká auto. Hodilo by se to možná i u nás, když náhodou spozorujete, že vám auto okukuje nějaký pobuda nebo parta výrostků.

V 21. století je běžné používání různých elektronických "udělátek" a mobilních telefonů. Těmi si můžete otevřít vchodové dveře (systémy najdete i v naší nabídce) nebo třeba zaplatit jídlo v restauraci. V současnosti už se horlivě pracuje na vývoji technologií pro automobilový průmysl. Nejdále jsou v tom prémiové automobilky, u kterých si můžete přes mobil zjistit nejen polohu automobilu, ale třeba si aktivovat nezávislé topení a neklepat tak kosu než se vám auto zahřeje jízdou. Není daleko doba, kdy si vás auto "očichá" a nebudete muset vytahovat telefon z kapes, ale rovnou přijdete k autu, otevřete, stisknete tlačítko Start a vyrazíte. Nápomocná je tomu technologie NFC, která má ale malý dosah (cca 4cm), takže je potřeba telefon přikládat k čtecímu zařízení. Samozřejmě již existuje a pomalu se stává standardem bezklíčová obsluha automobilů a motocyklů, ale je to další věc, kerou s sebou musíte tahat. Na druhou stranu bude ale potřeba si dávat velký pozor na ztrátu mobilního telefonu, abyste zároveň s ním rovnou nepřišli i o svého plechového miláčka.